PONIEDZIAŁEK 20 IX
Sesja plenarna P1
P. Haensel - Jądra
atomowe we wnętrzu gwiazd neutronowych
Sesja S1A: Fizyka i kosmos
M. Demiański - Granice
Wszechświata
Sesja S1B: Fizyka stosowana
K. Wierzbanowski, A. Baczmański, J. Tarasiuk - Badanie
deformacji plastycznej w materiałach polikrystalicznych o znaczeniu przemysłowym
A. Rogalski - Nowe
trendy w rozwoju detektorów promieniowania elektromagnetycznego
E. Leja, T. Pisarkiewicz - Od
fizyki cienkich warstw do technologii przemysłowej
J. Klamut, T. Palewski - Możliwości
badań w silnych polach magnetycznych
M. Kuś - Komputery
kwantowe
WTOREK 21 IX
Sesja plenarna P2
T. Czosnyka - Dzień
dzisiejszy i plany badań warszawskiego cyklotronu ciężkich jonów
D. Kiełczewska - Na
tropie masy neutrin
S. Taczanowski - Transmutacje,
układy podkrytyczne i energia
J. Turnau - O
popularyzacji fizyki w szerokim rozumieniu
Sesja S2A: Fizyka związana z Ziemią
A. Guterch, M. Grad - Sejsmiczny
eksperyment POLONAISE '97
M. Lewandowski - Geomagnetyzm
i jego znaczenie dla rekonstrukcji globalnych procesów geodynamicznych
(ruchy kontynentów, ewolucja Ziemi)
R. Teisseyre, Z. Czechowski - Procesy
fizyczne w ogniskach trzęsień ziemi
Sesja S2A': Optyka
S. Chudzyński, A. Czyżewski, W. Skubiszak, T. Stacewicz, K. Stelmaszczyk,
A. Szymański, K. Ernst - Lidar
w badaniach atmosfery
Sesja S2B: Promieniotwórcze skażenie środowiska i energetyka jądrowa
A. Hrynkiewicz - Źródła
promieniowania jonizującego w środowisku
ŚRODA 22 IX
Sesja plenarna P3
J. M. Baranowski - Lasery
niebieskie
M. Brewczyk, K. Rzążewski - Kondensat
Bosego-Einsteina - nowy stan materii
CZWARTEK 23 IX
Sesja plenarna P4
J. Kossut - Rola
wymiaru układu fizycznego na przykładzie półprzewodników
J. Korecki - Niskowymiarowe
magnetyki
J. A. Hołyst - Metody
fizyki w ekonomii i socjologii
Sesja S4A: Nauczanie fizyki
H. Szydłowski - Wykorzystanie
komputera w kształceniu fizyków: stan obecny i perspektywy
J. Gajewski - IdS
- Program ,,Internet dla Szkół"
D. Bauman - Nauczanie
fizyki w wyższych szkołach technicznych
W. Błasiak - Zadania,
szanse i ograniczenia dydaktyki fizyki w świetle reformy systemu edukacji
J. Ginter - Ruchome
ilustracje do ,,Fizyki fal"
Z. Gołąb-Meyer - Czy
zagraża nam rewolucja w nauczaniu fizyki?
E. Kapuścik - Czego
łatwiej się nauczyć: fizyki czy gry w szachy?
J. Warczewski - Dydaktyka
fizyki jako dyscyplina naukowa
Sesja S4B: Fizyka i medycyna
G. Kontrym-Sznajd - Kwanty
anihilacji elektron-pozyton w diagnostyce medycznej i badaniu struktury
elektronowej
T. Dohnalik - Tomografia
NMR z użyciem gazów szlachetnych spolaryzowanych optycznie
S. Drożdż, J. Kwapień - Efekty
synchronizacji w funkcjonowaniu mózgu
A. Graczyk, M. Kwaśny, Z. Mierczyk - Zastosowania
laserów w medycynie ze szczególnym uwzględnieniem chorób nowotworowych