Instytut Zarządzania i Marketingu

 
 

siedziba:

ul. Ojca Stefana Tarasiuka 2, 16-001 Kleosin-Białystok
telefon centrala: 66 32 208

Dyrektor:

dr hab. Bazyli Poskrobko, prof. PB
telefon: 66 31 988

Struktura

Kierunki studiów

STUDIA DZIENNE

magisterskie i inżynierskie:

Zarządzanie i marketing (z możliwością wcześniejszego ukończenia studiów i uzyskania tytułu licencjata)
Specjalność:

STUDIA ZAOCZNE

zawodowe:
Zarządzanie i marketing

Działalność naukowo-badawcza i usługowa

STUDIA PODYPLOMOWE

„Podyplomowe Studium Zarządzania”

Charakterystyka: studium o charakterze ogólnomenadżerskim: kształcenie oparte jest na nowoczesnych standardach m.in. poprzez staranny dobór wykładowców (oprócz nauczycieli z Instytutu Zarządzania i Marketingu PB zajęcia prowadzą wykładowcy z innych renomowanych uczelni i przedstawiciele praktyki gospodarczej).
Czas trwania: 2 semestry

Studium podyplomowe „Nowoczesna rachunkowość finansowa i zarządcza”

Charakterystyka: studium przeznaczone jest dla osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy, podniesieniem kwalifikacji oraz udoskonaleniem umiejętności w zakresie prowadzenia ewidencji i analiz finansowych operacji gospodarczych z wykorzystaniem nowoczesnych metod informatycznych. Wiedza i umiejętności w tej dziedzinie są podstawą podnoszenia jakości i efektywności pracy w przedsiębiorstwach i instytucjach każdego typu. W ramach studium przewiduje się zajęcia z podstaw rachunkowości finansowej i zarządczej, bankowości, sprawozdawczości i analizy finansowej, prawa gospodarczego, finansowego zastosowania systemów informatycznych w rachunkowości oraz nowoczesnych systemów zarządzania.
Czas trwania: 1 rok (2 semestry)