Instytut Zarządzania i Marketingu

siedziba:
ul. Ojca Stefana Tarasiuka 2, 16-001 Kleosin-Białystok
telefon centrala: 66 32 208
Dyrektor:
dr hab. Bazyli Poskrobko, prof. PB
telefon: 66 31 988
Struktura
-
Katedra Ekonomii i Polityki Regionalnej
-
Zakład Ekonomii
-
Zakład Zarządzania Regionalnego i Lokalnego
-
Katedra Organizacji i Zarządzania
-
Katedra Przedsiębiorczości i Marketingu
-
Zakład Nauk Humanistycznych
-
Katedra Informatyki i Logistyki
-
Katedra Prawa i Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych
-
Katedra Zarządzania Środowiskiem i Turystyką
-
Zakład Ekonomiki i Prawa Ochrony Środowiska
-
Zakład Turystyki
-
Zakład Zarządzania Ochroną Środowiska
Kierunki studiów
STUDIA DZIENNE
magisterskie i inżynierskie:
Zarządzanie i marketing (z możliwością wcześniejszego ukończenia studiów
i uzyskania tytułu licencjata)
Specjalność:
-
zarządzanie przedsiębiorstwem
-
eko i agrobiznes
-
zarządzanie turystyką
-
zarządzanie w handlu zagranicznym
STUDIA ZAOCZNE
zawodowe:
Zarządzanie i marketing
Działalność naukowo-badawcza i usługowa
-
kursy z zakresu zarządzania i marketingu, obsługi komputerów, edytorów
tekstowych, baz danych i inne związane z biznesem,
-
badanie problemów powrotu do pracy i związanym z tym budowaniem nastawień
i postaw w stosunku do pracy,
-
badania nad rozwojem przedsiębiorczości, analizy rynku i przygotowanie
biznes planu.
STUDIA PODYPLOMOWE
Podyplomowe Studium Zarządzania
Charakterystyka: studium o charakterze ogólnomenadżerskim: kształcenie
oparte jest na nowoczesnych standardach m.in. poprzez staranny dobór wykładowców
(oprócz nauczycieli z Instytutu Zarządzania i Marketingu PB zajęcia prowadzą
wykładowcy z innych renomowanych uczelni i przedstawiciele praktyki gospodarczej).
Czas trwania: 2 semestry
Studium podyplomowe Nowoczesna rachunkowość finansowa i zarządcza
Charakterystyka: studium przeznaczone jest dla osób zainteresowanych
zdobyciem wiedzy, podniesieniem kwalifikacji oraz udoskonaleniem umiejętności
w zakresie prowadzenia ewidencji i analiz finansowych operacji gospodarczych
z wykorzystaniem nowoczesnych metod informatycznych. Wiedza i umiejętności
w tej dziedzinie są podstawą podnoszenia jakości i efektywności pracy w
przedsiębiorstwach i instytucjach każdego typu. W ramach studium przewiduje
się zajęcia z podstaw rachunkowości finansowej i zarządczej, bankowości,
sprawozdawczości i analizy finansowej, prawa gospodarczego, finansowego
zastosowania systemów informatycznych w rachunkowości oraz nowoczesnych
systemów zarządzania.
Czas trwania: 1 rok (2 semestry)