Komputerowe laboratoria przyrodnicze

Realizacja akcji pilotażowej wprowadzania komputerowych minilaboratoriów przyrodniczych w szkołach ponadgimnazjalnych.
Zasady udziału w konkursie, edycja 2004 :

KOMPUTEROWO WSPOMAGANY EKSPERYMENT SZKOLNY W PRZEDMIOTACH PRZYRODNICZYCH

dla uczestników akcji pilotażowej "Mini-Laboratoria Komputerowe do nauczania przedmiotów przyrodniczych"

  1. Uczestnicy akcji pilotażowej "Mini-Laboratoria Komputerowe do nauczania przedmiotów przyrodniczych" maja wybór między zasadami ogólnymi Konkursu, a zasadami uwzględniającymi uczestnictwo w Akcji
  2. Praca musi być wykonana za pomocą sprzętu otrzymanego w czasie akcji i zrealizowana w oprogramowaniu Coach 5.
  3. Praca powinna być dostarczona w ustalonym formacie elektronicznym: Z bardziej obszerną propozycję wymagań związanych z formą projektu, oraz z przykładowymi plikami projektu można zapoznać się tutaj
  4. Względem pracy należy zastosować poniższe kryteria umożliwiające określenie miejsca w procesie nauczania danego doświadczenia. Kod doświadczenia zapisany byłby w następującym formacie i zawierałby cztery pola: X-X-X-X
    Nr polaKod Znaczenie
    1L Doświadczenie do wykonania na lekcji
    1K Doświadczenie do wykonania w czasie zajęć koła przyrodniczego
    2P Prezentacja
    2U Doświadczenie uczniowskie
    3I,II,III,IV Uczniowie klasy odpowiednio I, II, III, IV
    4P Kurs podstawowy fizyki
    4R Kurs rozszerzony fizyki
  5. Aby uniknąć duplikowania tematów przeznaczonych do opracowania należy zapoznać się ze spisem dostępnym na stronie http://labfiz.uwb.edu.pl/labfiz/siec/index.php?klik=aktualnosci i do dnia 21 lutego zadeklarować (elekronicznie) wybrany przedmiot doświadczenia.
Wobec powyższej klasyfikacji zasadnym wydaje się konstruowanie opisów tych samych doświadczeń w kilku wersjach skierowanych do różnych adresatów. Powyższe zasady w formacie MSWord
Ostatnia modyfikacja: 2003-09-2, Wszelkie uwagi proszę kierować do twórcy